關於轉載:我們設立本網誌的宗旨,全然希望跟知音們分享與交流彼此的意見/分析/心得,所以我們極為歡迎任何人士轉載「貝沁才」© 交流室裡的任何文章或資料,唯一的條件是必須於轉載內容旁邊清楚列出“資料來源:「貝沁才」交流室 http://oozexude.blogspot.com”的字眼。




星期五, 1月 18, 2008

徵詢關於我的私人投資組合之意見

各位網友:

本人考慮是否另行設立一個我的私人投資組合(My Portfolio),起始資金定為5,000港元,屆時,該私人投資組合的所有買賣單據將要保留。本人將因應該私人投資組合之變動,通過本交流室刊出其不時更新的內容。

敬請大家踴躍發表意見(尤其是否違反現行法規方面的意見),意見將要做為本人考慮是否另行設立該私人投資組合之用。


貝沁才

標籤:

70 Comments:

Anonymous 匿名 said...

5K as startup capital sounds too little, how about 50K?

8:28 下午  
Anonymous 匿名 said...

which stock could you buy with 5K?

9:37 下午  
Blogger 貝沁才 said...

我的私人投資組合(My Portfolio)之起始資金之所以定為5,000港元這個細小金額,就是本人希望引出只要用心做事情,也有可能以小勝強,創出一片新天地,從而說明謀事在人的硬道理,並且勉勵別人自強不息。

10:31 下午  
Blogger stable said...

希望這組合能提出挑選股票(百裡挑一)的原因.

10:49 下午  
Anonymous 匿名 said...

5,000港元炒輪 ??

11:53 下午  
Anonymous 匿名 said...

$5000?好!我真的十分期待!
我跟你買!

12:06 上午  
Anonymous 匿名 said...

很有趣. 要做到好成績, 5千元的難度比5萬元肯定超過十倍以上. 很希望早日見到這個組合誕生.

12:06 上午  
Anonymous 匿名 said...

超期待!
不過五千太少了,起碼二萬吧
五千買不到一般正股,連一手工行也不行

12:50 上午  
Anonymous 匿名 said...

這個難度真是很高,可能要被迫買細價股/炒輪
另一個選擇係入一手 hk bank (0005)

10:29 上午  
Anonymous 匿名 said...

Are you kidding. At lest 500K for initial capital. It sounds like you are good at the paper work but not much practical experience. Are you really living in HK?

3:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

支持!

$5000開倉的提議很有新鮮,因為手續費相對每宗交易比重很大。同時我也希望這組合能提出買賣的原因,好讓我學習學習。

4:14 下午  
Anonymous 匿名 said...

全力支持!
正所謂大有大玩,細有細玩,多資金嘅組合就見唔少,5K呢個有限資金真的好考技術呀!本人也想好好學習,熱切期待!

5:26 下午  
Anonymous 匿名 said...

5k去做投資,你還未得住,為什麼?因為你以為這是以小勝強的事,但這不是以小勝強的事,是近乎無中生有的事,這是投資的最高境界,看來你都是還未明白.

6:49 下午  
Anonymous 匿名 said...

這個很難說的, 除非能找出價格比價值遠低既股份, 或者睇好一間特定既公司作長遠投資, 本金唔一定要好大, 但時間相對就會較長, 短炒輪既野我就唔識, 但長線投資而言買對股票絕對有可能成功

8:14 下午  
Blogger 貝沁才 said...

各位網友:

首先,我現時還未知道現行法規是否容許我刊出這個私人投資組合的內容,至於其他的東西實在言之過早。

老實說,試問誰人能夠百分之一百掌握未來的事情/事物呢?我跟大家一樣,只是一個凡人,並不是神,沒可能預知未來的種種,更加沒能控制將來的事情/事物。

就算現行法規容許我刊出這個私人投資組合的內容,可是,我絕不可能保證往後每著行動只勝不敗,也深切知道5,000港元起始資金的確存在相當運作難度,不過,我不懼怕損失(包括起始資金、個人面子、......等),因為人生沒啥損失。若然日後真的可以開始這個私人投資組合,我會盡力而為,失敗也不打緊,我覺得只有抱住這樣子的態度去做任何事情,人生才會無憾。

10:11 下午  
Anonymous 匿名 said...

Trust me, 5K in the market makes no difference from gambling. What can you buy with that humble 5K. Please enlighten me.

11:14 下午  
Anonymous 匿名 said...

先抽新股中鐵建,進可攻,退可守(但要所有條件在5k之下,包括抽中!)

11:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

我在投資時也用1萬元起始, 5千元會否太少?

2:06 下午  
Anonymous 匿名 said...

5,000元一買一賣都要花二三百,已耗去本金的5%。

建議此基金,買一些進可攻退可守的細價股,尤其是一些冷門但市值少(要低於某個數額),幾年未炒過的,另外其資產(若可以的話)大部分為現金,這樣一博可能是幾倍。另外也可以抽非工業有概念新股。或是略加投資金額。

千萬勿炒輪,因為輪不能守,加上要頻繁進出,可能投入多,收獲少

2:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

試試睇下1076
息高PE低,一手剛剛5k

6:33 下午  
Anonymous 匿名 said...

息高 is really not a reason. The charges from the bank already cancelled out the interest. I have never heard of setting up a 私人投資組合 5K in newspaper or magazine. First of all your choice is limited. Second, your frequency of trading is so limited that no-one can possibly interested in. Am I going to wait for a month or half a year to hear for the update of that Portfolio.

2:52 上午  
Anonymous 匿名 said...

致網主
我睇左你個網半年啦.係一次無意中找新股資料發現你個網..基本上我日日都會睇你個網..睇你o既分析.好有意思都學左好多野..有時你分析較好o既股票都唔會正式係股價上反應到..你o既分析真係有參考價值對你絕對支持..重有..我個人覺得你放你個自己o既私人投資組合俾人參考有你自由.人地信唔信都係人地o既事..無人叫佢跟你買..我好希望你真係開到..因為我都會跟住去買..我睇過你好多感想同睇法..觀念值得學習.你o既眼光有值得投資價值..加油..支持...如果失敗未重新開始囉..
本身我黎個世界就咩都無..都係重新開始家啦...

5:52 上午  
Anonymous 匿名 said...

重有..想知網主幾時開...我覺得你係決定開o既時候都有你o既理念.計劃.點解唔開始實行呢..

5:57 上午  
Anonymous 匿名 said...

網主有呢個決定,當然支持!平日睇到網主既分析,覺得網主對股票市場好有分析能力,依家仲毫不吝嗇同大家分享自己既投資組合,真係多謝都黎唔切!

見到樓上好多人既post,話5k投資不設實制,又話最少500k。其實我反而有些問題想問那些網友,呢個網站係免費瀏覽的,又唔會迫你入會,更加冇人要你根住網主買,既然網主有咁既決定,當然有原因。

11:44 上午  
Anonymous 匿名 said...

5k作投資當然唔多,但如果我有500k,可以有大把方法去做投資,大把人爭住比意見我。

其實如果某些網友咁有實力,都唔需要係呢到舌劍唇槍,無人係為左睇你challenge人而上呢個網既。

我自問只係對股票只係略知一二,而且又無龐大資金去投資,所以網主以小金額去做投資組合,對我呢種升斗市民係最適合的!

11:47 上午  
Anonymous 匿名 said...

我支持貝生的,雖然5k仲要計出入有點難度.細價股要有相當潛力才好,輪no way喇.無論如何我唔會一開始跟住買,因為我要睇定d,睇下貝生係咪真係得先再決定跟唔跟,不過都是支持ar.

3:54 下午  
Anonymous 匿名 said...

I am just rational to point out that 5K makes no Portfolio. Guys free web resources doesn't mean that the owner gains no rewards with it. Does Google
or Yahoo charges you? Then why the founders spent so much effort to create them? I just take my chance to express my opinion. By the way no one force you to read this post either.

4:35 下午  
Anonymous 匿名 said...

貝生的實力我是不懷疑的,不過得5k,好易一個唔覺意番吾到身,又於個市跌到咁,所以我建議貝生可以盡量等個市最低果陣時吸貨,咁就十分安全了,當5k越滾越大時,就有錢再買多d貨,再繼續滾大個雪球囉

11:12 上午  
Anonymous 匿名 said...

現在新股玩唔過,5k要抽到難度太高,仲有新股要食左些少乜費物貨,強烈不建議5k用抽新股

11:14 上午  
Anonymous 匿名 said...

乜費物費~

11:15 上午  
Anonymous 匿名 said...

Not to mention one lot of many IPOs is over 5K.

2:23 下午  
Anonymous 匿名 said...

中國銀行, 投機一搏 !!!

10:53 下午  
Anonymous 匿名 said...

買3988個雪球唔係可以滾得好大播 =.=
buy 183 啦,咁低位可一搏

10:45 上午  
Anonymous 匿名 said...

5k做唔到幾多野,炒輪又風險太高,一係搏1~2好好的股票,如果入幾隻幾毛子的股票,風險雖分散,但佢地的質素本人就擔心了

10:53 上午  
Anonymous 匿名 said...

你夠膽的話入656丫,放番3,5,7年一定唔錯
好似會拆南鋼上市,又會有利可圖
不過短線利錢可能有限

11:03 上午  
Anonymous 匿名 said...

I think 410 is better , it is over-sold

11:18 上午  
Blogger 貝沁才 said...

現在首要考慮的東西並不是我將要投資什麼,也不是怎麼部署,反而務須著眼現行法規到底是否容許我把我的私人投資組合(My Portfolio)的內容公開發布。

大家已然深入討論當中的細節及策略實在言之過早!

10:55 下午  
Anonymous 匿名 said...

投資組合!! 一隻又怎叫組合吖!! 老散! 極其量只是一隻 tips 怎樣都不是 組合. 根本看不出什麼管理的大技術! 我早就說5k成不了投資組合.

12:57 上午  
Anonymous 匿名 said...

將所有蛋放於一個籃.不懂衡量風險,有很多時根本連股票應有的價值也不太知道.這些都是老散的特徵.我敢說上得來這網站的人沒多少個ipo認真親自閱讀本招股書的.更不用說follow up 年報了.

1:11 上午  
Anonymous 匿名 said...

時間是一大問題啊,好多人一係讀緊書,一係做緊野,有幾多時間看那些東西?這未必是他們不願意,而是實在冇時間啊
叫人讀哂本招股書,等於冇講過(鬼唔知咩,又唔見有人話邊part重要邊part唔重要),叫人睇哂份年報?又是浪費氣力啦

3:22 下午  
Anonymous 匿名 said...

股票應有的價值?我敢說世上不足0.001%人會知道囉,你可以說什麼?
根本啊,有幾多隻現有股票反映其真正價值?or say 潛在價值?

3:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

Re : 投資組合!! 一隻又怎叫組合吖!! 老散! 極其量只是一隻 tips 怎樣都不是 組合. 根本看不出什麼管理的大技術! 我早就說5k成不了投資組合.
絕對同意啦
貝生,你叫人討論投資組合出唔出得街,呢d野冇幾多人知道喎,對你來說,人們早點給建議你怎樣投資,未嘗不是一件好事喎

3:26 下午  
Anonymous 匿名 said...

RE:時間是一大問題啊,好多人一係讀緊書,一係做緊野,有幾多時間看那些東西?這未必是他們不願意,而是實在冇時間啊
叫人讀哂本招股書,等於冇講過(鬼唔知咩,又唔見有人話邊part重要邊part唔重要),叫人睇哂份年報?又是浪費氣力啦
作為股東,你不能了解公司運作,從一開始你就不應投資該公司.你的『投資』無異於賭博.你的解決方案是馬會或葡京, 這是最適合你的,而且最不浪費氣力.老實說看年報只是最basic的.

6:50 下午  
Anonymous 匿名 said...

上面,有幾多人隻股票放在屋企?多數人都放銀行啦,可即買即賣,所以他們基本上收唔到年報的,且佢地也不是人人有電腦丫.你講法是大原則,絕對同意,但這是theory啱哂,但可行性,對老散來說,他們缺乏專門及專業知識,佢地但求兩個錢開飯,知咁多野對佢地幫助係有,但只是有限囉,咁所以人巨唔傾向咁勤力,乃無可厚非.原則上,賭博適宜分散囉,馬會,葡京一次就可以輸哂,馬夠要專業知識先win得多啦,馬是大有學問的,也不是一般馬迷及老散知道,與股票無異.葡京涉及運氣,也涉及對博的認識,及計算贏面(涉及數學之複雜機率計算).它們的風險比股票高得多,因為是一舖過,so並非老散們之最佳選擇.

7:01 下午  
Anonymous 匿名 said...

依你的說法,股票算是最易玩又最不需要專業知識的了.這正正說明了老散經常忽視風險.

8:38 下午  
Anonymous 匿名 said...

你的想法令我知道為何社會大部分人都靠出賣勞力來糊口.

8:58 下午  
Anonymous 匿名 said...

等如你娘親叫你去比心機讀書.你就話鬼唔知咩,但有幾個人讀到做醫生,律師.我都係求其搵兩餐啫,結果你咪end up 做『普羅大眾』law. 其實你想一想股市會唔會係你人生的一個寫照呢.

10:38 下午  
Anonymous 匿名 said...

討論到現在,我懷疑貝生都質疑5k開倉的可行性.

1:19 上午  
Anonymous 匿名 said...

我本來是貝生的忠實讀者,但看了這個post 之後,我有些懷疑貝生的眼光與閱力.

6:23 下午  
Anonymous 匿名 said...

我本來是貝生的忠實讀者,但看了這個post 之後,我有些懷疑貝生的眼光與閱歷.

11:05 下午  
Anonymous 匿名 said...

佩服!祝你可以在一年裡賺500000﹕新年快樂!

3:49 下午  
Anonymous 匿名 said...

My salary is well over that anyway.
My point is the initial capital (be it real or virtual) should be at a feasible level.

3:56 下午  
Anonymous 匿名 said...

If the capital is small, then forget about Portfolio, buy ETF instead. It is one of the way to buy a variety of shares with the smallest amount of capital.

4:00 下午  
Anonymous 匿名 said...

上面某某匿名,你完全誤讀人地意思喎,我有reading障礙定你唔得閒read?

1. " 依你的說法,股票算是最易玩又最不需要專業知識的了.這正正說明了老散經常忽視風險." - 明顯不是你樓上想講的啦

2. " 等如你娘親叫你去比心機讀書.你就話鬼唔知咩,但有幾個人讀到做醫生,律師.我都係求其搵兩餐啫,結果你咪end up 做『普羅大眾』law. 其實你想一想股市會唔會係你人生的一個寫照呢. " - 對,但你想過嗎,缺乏教育是否問題之一?又或者是因為一般老散的尋根究柢之精神不足?佢地就是唔識,因為找資料多少有cost,佢地唔願意使呢o的cost(e.g買書,上網),佢地又覺得睇完都不是必earn啦,呢d就是因為一般人之價值觀(看多d都不是必賺)影響到佢地,有資訊流通不足之問題,所以為何股海most people是輸錢了.

3. " 你的想法令我知道為何社會大部分人都靠出賣勞力來糊口. " - 意見同第2點相近

12:05 下午  
Anonymous 匿名 said...

貝生,你的出發點我很欣賞,但問題不是portfolio出唔出得街,因為都唔係一般人知的,這要查法例的,要熟law果d人先識答.
問題是大賺的可行性真是不高,如果博一兩隻股票,風險又太大,博幾隻細價股,又是高風險,可行性是令人懷疑的.
如果你expect你自己唔找law而要呢度的人找,咁你真是錯了,呢度有幾多識law之一丫,大家心照.

12:10 下午  
Anonymous 匿名 said...

" 股票應有的價值?我敢說世上不足0.001%人會知道囉,你可以說什麼?
根本啊,有幾多隻現有股票反映其真正價值?or say 潛在價值? "
相當同意,不過你個figure 0.001%準唔準我就唔知,如果佢地反映到其真正價值,都唔會有咁大上落啦,理論上佢地應該唔郁添.有上有落就是因為反映唔到佢地的 real intrinsic value

12:16 下午  
Anonymous 匿名 said...

同埋 real intrinsic value 是時時不同的呀,重大transaction會令 real intrinsic value 變化很大

12:17 下午  
Anonymous 匿名 said...

Stagnation
A pool of stagnant water

6:32 下午  
Anonymous 匿名 said...

Let's remind you IPO is not a kind of Portfolio.

6:33 下午  
Anonymous 匿名 said...

不切實際,胎死腹中

2:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

貝生說的,只是在掩飾事實,以"不知是否合法刊登投資組合",呢句冇錯,但只是用呢句來掩飾自身過失,在叫大家收口莫說投資組合應該怎樣部署.上面果個人講得好: "不切實際,胎死腹中".貝生的精神我很欣賞,可惜是考慮得不夠周全.

6:45 下午  
Anonymous 匿名 said...

我十分支持樓主你...我是一個股市新手...你的分析有時給到我不小用處...先多謝^^
希望你的真開得成^^期待...

8:07 下午  
Anonymous 匿名 said...

不小是錯的,不少才是正確.wah兄,希望你別只看貝生這一個網站,而是多上不同的學投資網站,這才對你真的有用,且要分清楚咩野可以長線投資,咩野可以短線投資,同埋,盡量以中短線投資為主,賺少少就算,別一味想著win大錢而長渣.

11:45 下午  
Anonymous 匿名 said...

不切實際,胎死腹中

3:31 下午  
Anonymous 匿名 said...

There are Financial Analysts they put up their own "Investment Portfolio" daily on some of the newspapers in Hong Kong as well as on some websites for many years already. I believe Mr. Pui can do the same freely.

One thing I tend to agree with someones that the initial capital $5k is hard to make up for a "Portfolio" and would suggest to increase it to a sum ranging $50k to $500k. The Financial Analysts mentioned above their initial capitals are ranging from $200k to $2M.

1:50 下午  
Blogger 貝沁才 said...

《我的私人投資組合(My Portfolio)》已經在2008年4月1日建立,謝謝大家先前撥冗發表意見。

8:59 下午  
Anonymous 匿名 said...

貝沁才先生要加油啊!小弟永遠都會咁支持你架! 強烈要求 Portfolio 永遠置頂

12:20 上午  
Anonymous 匿名 said...

我才不明白,為何貝先生堅持不聽fans意見,獨斷獨行咁令人失望,難怪你的fans走了一個又一個,是活該的,也是自找的

你聽人講野得唔得,如果加大本錢,保證你個blog 人流一定增加不少,我不相信貝生不能用多於5k來開投資組合,貝生要加油啊!

1:21 下午  
Anonymous 匿名 said...

個市跌緊,你渣人民幣無人會反對,但當個市回升時,你卻不好好把握機會買d好嘅仙股毫股,你真的令fans們大失所望

1:23 下午  
Anonymous 匿名 said...

個市跌緊,你渣人民幣無人會反對,但當個市回升時,你卻不好好把握機會買d好嘅仙股毫股,你真的令fans們大失所望

1:23 下午  

發佈留言

<< Home

Google