關於轉載:我們設立本網誌的宗旨,全然希望跟知音們分享與交流彼此的意見/分析/心得,所以我們極為歡迎任何人士轉載「貝沁才」© 交流室裡的任何文章或資料,唯一的條件是必須於轉載內容旁邊清楚列出“資料來源:「貝沁才」交流室 http://oozexude.blogspot.com”的字眼。




星期一, 1月 14, 2008

5種真正財富之朋友(二):狗最得人類歡心?

為何云云動物之中唯獨狗最得人們的歡心呢?

當然,咱們可以因應這個課題數落千百種理由。其實,真正的理由只得一個,就是牠們把主人視為牠們生命的全部。

請大家不要誤會!我並不是勸說大家沒有立場的奉承別人,而只是重視朋友的每事每物,多點為朋友設想,考慮其困難所在,視其事作己事,不時為朋友真心付出。若然持之以恆,秉棄「各家自掃門前雪,不理他人瓦上霜」的思維,最終,你必定發現朋友這門資產將要急速膨脹起來。

標籤:

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

狗唔得我歡心啊
我隻龜龜,我d魚魚我更鍾意
刀吾明d人點解咁中意dog
dog好難養架,又要呢樣果樣,仲要帶佢行街
又要沖涼,杜虱,又唔好俾佢響出面柯屎柯尿,又唔好俾佢出面食垃圾,又要教佢呢樣果樣,又會阻住你訓覺(有d啦),唯一好處係佢得意,會令你好down果時見到佢開心,但不好處是麻煩,我好down果陣唔使養隻狗丫,仲有好多選擇,仲有呀,睇一次狗醫生仲貴過一個人睇醫生ar

11:11 上午  

發佈留言

<< Home

Google